Nejste přihlášen! Přihlásit se k administraci Vašeho účtu.
Co chcete udělat Zaslat heslo nebo registrovat?

Dnes je: 21.08.2018 12:32:14
Pokladny váhy - informace nákup.

Prodej-Pokladen.cz je přehledný katalog firem zabývající se pokladními systémy, registračními pokladnami, váhy a váhovými systémy. Vše je rozděleno do 3 přehledných kategorií podle okresů a krajů. Zde najdete rychle to co hledáte.

Prodej-Pokladen.cz > Pokladní systémy > Královéhradecký Kraj > Hradec Králové

 

HALBERŠTÁT - servis, s.r.o.

 
       
Název: HALBERŠTÁT - servis, s.r.o. Tel: 420 603 518 899
Typ: Pokladní systémy  Mobil:
Ulice: Brněnská 306/13 Fax: 420 495 220 494
Město: Hradec Králové-Nový Hradec Králové    
PSČ: 50009 Mapa: Ukaz na mape
Okres: Hradec Králové    
Kraj: Královéhradecký Kraj    
Země: Česká Republika    
       
       
   Mini: Program POS je výkonný síťový pokladní modul pro obchody a restaurace pracující na platformě Windows XP. Program POS je modulem informačního systému Lupa. Program je vyvinut v nejnovějších vývojových nástrojích společnosti Microsoft, což zajišťuje vysokou stabilitu a rychlost komunikací s databázemi. Stabilitu a integritu dat ochraňuje systém transakcí. Program je optimalizován pro práci s dotykovým displejem. Spolupracuje se širokou řadou periferií (scannery, tiskárny, PDA, CipherLab aj.). Pro přihlašování a rychlou změnu obsluhy lze kromě klávesnice použít magnetické klíče a biosenzory.

Program POS je možné konfigurovat a používat zcela samostatně. Pokud se ale rozhodnete pro jeho integraci do systému Lupa, nabídne Vám nepostradatelnou zásobu strategických informací, které jsou rozhodující pro chod vašich provozoven a celé firmy.

V programu POS jsou shrnuty zkušenosti z provozu obchodů i restaurací za více než deset let našeho působení na českém trhu. Program POS byl vyvinut na základě potřeb běžných i specializovaných provozoven a mnoha připomínek našich zákazníků. Při vývoji byl kladen důraz především na

* funkčnost - při vývoji programu byly využity naše bohaté zkušenosti s pokladnami SHARP. Pokladny SHARP jsou špičkovým výrobkem v oblasti registračních pokladen, jsou velmi stabilní a mají velmi bohatou výbavu funkcí a nastavení. Modul POS obsahuje všechny základní důležité funkce těchto pokladen. Funkce byly rozšířeny a upraveny tak, aby obstály i ve velmi specifických provozech, kde nasazení pokladen vzhledem k požadavkům zákazníků není možné.
* rychlost - program pracuje bez problémů v obchodech i restauracích se zásobou až deseti tisíc položek ceníku a s pohybem několika tisíc druhů zboží za den. Vyhledávání v databázích je velmi rychlé a bezpečné.
* přehlednost - každý uživatel má trochu jiné nároky na nastavení základního panelu i jednotlivých formulářů programu POS. Proto je možné libovolně měnit vzhled i umístění všech tlačítek na základním panelu. U formulářů je možné volit pořadí, vypnutí či zapnutí jakéhokoli sloupce kterékoli tabulky v programu. Pro kterýkoli sloupec je možné nastavit až tři barevné kombinace pro různé události (množství menší než 0 - červená, množství = 0 - zelená, množství větší než 0 - modrá). Všechny tabulky je možné třídit podle kteréhokoli sloupce a je možné je i podle kteréhokoli sloupce filtrovat. Program nabízí kromě uživatelsky velmi příjemných filtrů i poměrně složité filtry, které je možné ukládat pro další použití. Při tisku se využívají předlohy, které je možné na požádání jakkoli upravovat a rozšiřovat.
* kontrolní mechanismy - v programu je možné provádět detailní analýzu elektronické kontrolní pásky. Je možné zobrazovat a tisknout údaje podle velmi komplikovaných podmínek (potřebujete například vědět, jak vypadaly objednávky na svíčkovou v období od 1.-12.5.2005 u stolů s čísly 7 - 11, které markoval Petr Novák? Nebo potřebujete vědět, jaká storna či refundace tento člověk v tomtéž období prováděl? Stačí vyplnit formulář pro podmínky filtru nad kontrolní páskou a údaje vytisknout).
* bezpečnost dat - nastavení přístupových práv - v programu lze jednotlivým uživatelům nastavit přístupová práva pro čtení, opravy, pořizování, rušení a tisk dat ve všech datových oblastech. Je možné jim povolit či zakázat provádění a náhledy uzávěrek, placení, storna, refundace, překrývání stolů a mnoho jiných uživatelských práv. Těmito nastavitelnými pravomocemi zpravidla disponují pouze velké databázové systémy.
* ochranu dat - zálohovat je možné na pevný disk a další tři media, která si uživatel zvolí. Není tak problém po každé práci "vypálit" zálohu přímo z programu na CD. Ke každé záloze je evidováno datum a čas pořízení zálohy a poznámka, která umožňuje snazší orientaci v zálohách. Je možné přepínání mezi jednotlivými zařízeními se zálohami. Data jsou to nejcennější, co máte, a podcenění bezpečnostních rizik se nevyplácí.
     
   Popis:    
Firma vznikla v roce 1990 a od začátku je její hlavní náplní servis a prodej registračních pokladen v celém regionu Východních Čech.

Naším krédem je rychlost, spolehlivost a dostupnost v kterékoliv době, a to i v sobotu, neděli a o svátcích. Naši technici jsou stále k dosažení na svých mobilních telefonech. Věříme, že svojí solidností jsme přesvědčili dnes již přes 2500 stálých zákazníků.

Na začátku roku 2002 se firma transformovala na společnost s.r.o.. V této době jsem převzal firmu od svého otce, který u nás i nadále působí. Naše firma sídlila v samém centrum města Hradce Králové, což přispívalo ke spokojenosti našich zákazníků. V naší vzorkové prodejně jsme Vás rádi obsluhovali celých 12 let nepřetržitě od 7.00 do 17.00 hodin.

V roce 2003 jsme podstatně rozšířily sortiment vlastním dovozem dotykových terminálů a termotiskáren od taiwanské společnosti PARTNER a čínské společnosti CITAQ. Pro prodej výrobků máme vybudovanou dealerskou síť po celé ČR.

V roce 2005 jsme získali certifikaci na MF jako servisní a prodejní středisko pro prodej a servis certifikovaných registračních pokladen. Tímto jsme rozšířily náš sortiment o další značku pokladen QUORION.

Koncem roku 2006 jsme zakoupili vlastní prostory na Brněnské třídě v Hradci Králové, kde máme více prostoru pro prodejní plochu, kancelářské a skladovací prostory a vlastní parkoviště pro naše zákazníky bez poplatků za parkování a jiných omezení.
Do nových prostorů se stěhujeme koncem měsíce března a první zákazníky rádi přivítáme od 2. dubna 2007. Doufáme, že naše stěhování na jiné místo bude prospěšné pro nás i naše zákazníky.

Naše vize do budoucnosti je držet krok s novými technologiemi, nabízet zákazníkům stále lepší a kvalifikovanější služby, plně uspokojovat moderní trendy v oblasti obchodu a služeb.